И штом возите quattro, нема да сакате да возите ништо друго. Зошто? Бидејќи овој погон толку убедливо ја носи моќта на моторот на патот. Најсовремената технологија quattro нуди динамика и безбедност, а во исто време обезбедува ексклузивно, уникатно уживање во возењето. Audi со погон quattro, исто така, може безбедно и лесно да се движи напред каде возилата со погон на две тркала веќе немаат можност - на пример на лизгави или неасфалтирани патишта.
Audi го нуди quattro погонот во различни верзии прилагодени на секој модел. Во компактната серија со попречно инсталиран мотор, на задната оска е поставена повеќеплотна спојка со хидраулично активирање и електронска контрола. Во спортскиот автомобил R8 со среден мотор, спојката со повеќе плочи се наоѓа на предната оска. Овие активни системи променливо ги распределуваат силите на двете оски во зависност од ситуацијата на возење.
Самозаклучувачкиот централен диференцијал, кој се користи во многу модели на Audi со надолжен мотор инсталиран напред, е чисто механичка планетарна опрема. Нормално, тој го испраќа погонскиот вртежен момент на предната и задната оска во сооднос од 40:60.
Спортскиот диференцијал на задната оска е достапен за некои врвни мотори. Може активно да го распределува вртежниот момент помеѓу задните тркала користејќи две етапи на суперпозиција со електрохидраулични спојки со повеќе плочи. Во екстремни случаи, речиси целиот вртежен момент оди на едно тркало - системот го турка автомобилот во кривината, елиминирајќи го подуправувањето уште од самиот почеток.
Audi веќе 35 години ја турка технологијата quattro напред. Со над осум милиони модели произведени со технологија quattro, Audi е најуспешниот премиум производител на возила со постојан погон на сите тркала во светот. Со Audi lunar quattro, можеби наскоро ќе бидете на Месечината. Со quattro, Audi постигна пресвртница во автомобилската историја - во 1980 година, ниту еден друг производител не можеше да понуди брз, лесен погон на сите тркала за големо сериско производство.
Технологијата дебитираше на салонот за автомобили во Женева во 1980 година во таканаречениот Ur-quattro. Во 1986 година, Ауди го замени централниот диференцијал со рачно заклучување од првата генерација со Торсен диференцијал, кој можеше да го распределува погонскиот вртежен момент променливо, а во 2005 година следеше трансмисија со планетарен менувач со асиметрично-динамична основна распределба на силите. До денес, самозаклучувачките централни диференцијали на Audi постојано се развиваат и се сметаат за репер за влечење и динамика на возење, а во исто време се многу лесни во тежина.
Quattro погонот на сите тркала е камен-темелник на кој стои Audi. Сега брендот дополнително го зајакнува - со нови модели и нови технологии. Quattro во електрифицираниот погон претставува сосема нов концепт за мобилноста на иднината.