Многу модели на Audi како што се Audi Q5, A4 и Q3 се веќе опремени со SCR дизел технологија и секој ден се додаваат повеќе. Може да се користи за значително намалување на штетните емисии на азотни оксиди и за усогласување со строгите граници за емисија на Европската унија (Евро 6). Првото возило на Audi со AdBlue® технологија излезе на пазарот во 2009 година.
Ако резервоарот AdBlue® е празен, моторот повеќе не може да се запали! Затоа, погрижете се резервоарот секогаш да се полни навреме.
AdBlue® е синтетички произведен, без мирис и нетоксичен раствор кој се состои од 32,5 проценти уреа и 67,5 проценти деминерализирана вода. Оваа течност се полни во посебен резервоар во возилото. Во зависност од моделот на возилото, резервоарот за AdBlue® се наоѓа под вратичката за полнење гориво, во багажникот или во моторниот простор на вашето Audi.
Колку често AdBlue® треба да се полни во вашето Audi во голема мера зависи од моделот на возилото, работните услови, профилот на возење и од тоа колку вашето возило троши. Капацитетот на резервоарот е обично помеѓу 12 и 24 литри. За да немате непријатни изненадувања, предупредување ќе ве известува на секои 2.400 km и 1.000 km пред AdBlue® да треба да се наполни во вашите Audi A6, A3, A5 и други модели.
Користете го оригиналот: во согласност со стандардите DIN 70070 и ISO 22241/1 со логото AdBlue® на затворени контејнери. Може да ја наполните оперативната течност AdBlue® брзо, чисто и лесно во сите сервисни центри на Audi што учествуваат. Се разбира, полнењето гориво се врши со сертифициран AdBlue®.
1. Издувните гасови се пренесуваат низ оксидациониот катализатор и филтерот за дизел честички.
2. Се додава AdBlue®.
3. AdBlue® се разградува во амонијак преку термичка реакција.
4. Амонијакот реагира во SCR катализаторот со азотни оксиди, кои потоа се претвораат во еколошки компоненти азот и вода.